مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-14سياسي

آیت الله عاملی: بزرگترین اشتباه آمریکا حمایت جنون آمیز از رژیم صهیونیستی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، در جمع خبرنگاران و در محل مصلای اردبیل با تبیین پیام حادثه غزه برای مسلمانان اظهار کرد: آمریکا با حمایت جنون آمیز از رژیم صهیونیستی بزرگ ترین اشتباه را مرتکب شد؛ چون اولاً جمهور مسلمان ها و مخصوصاً عرب ها را از دست داد، ثانیاً آن ها را آگاه و مجبور کرد که به طرف قدرت حرکت کنند.

وی افزود: بچه های مسلمان در غزه مظلومانه کشته شدند زیر آوار ماندند، زن ها ناموس ما بودند و هزاران زن کشته شدند و زن را در حالی که غرق خون بود و در برانکارد می بردند داد می زد اینَ اَطفالی؟ عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این وضعیت یک وظیفه مهم برای مسلمان ها درست می کند و آن این است که مسلمان ها باید سریعاً در برابر این دیو و ددها به طرف اقتدار حرکت کنند؛ باید یک اتحاد قوی تشکیل و در عرصه بین المللی به قطب قدرت تبدیل شوند.

آیت الله عاملی ادامه داد: باید مسلمان ها عزم جزم کنند آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند و در اقتصاد با تشکیل قطب های اقتصادی، وحدت ارزی استفاده از ابزار نفت و گاز و امثال آن صریحاً به یک ابر قدرت تبدیل شوند در این غائله هیچ ابرقدرتی از مسلمان ها حمایت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: بزرگترین اشتباه آمریکا حمایت جنون آمیز از رژیم صهیونیستی است

آیت الله عاملی: بزرگترین اشتباه آمریکا حمایت جنون آمیز از رژیم صهیونیستی است