مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-04بين الملل

آغاز مذاکرات آمریکا و اروپا برای صلح با روسیه/ کشته شدن 500 آمریکایی در اوکراین


ششصد و نه روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- رییس کمیسیون اروپا امروز (شنبه) وارد کی یف شد تا با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین درباره گسترش اتحادیه اروپا گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیگارو، اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپایی صبح امروز وارد کی یف شد تا با ولودیمیر زلنسکی درباره گسترش اتحادیه اروپا گفت وگو کند و این در حالیست که اتحادیه اروپا باید در 8 نوامبر در مورد وضعیت پیشرفت اوکراین گزارش دهد و تصمیم بگیرد که آیا مذاکرات الحاق را آغاز کند یا خیر.

فون در لاین در بدو ورود به کی یف گفت: من اینجا هستم تا در مورد مسیر اوکراین برای عضویت در اتحادیه اروپا و همچنین حمایت مالی اتحادیه اروپا برای بازسازی اوکراین به عنوان یک دموکراسی مدرن و مرفه صحبت کنم.

در طی این ششمین سفر اورزولا فون در لاین به اوکراین از زمان آغاز عملیات روسیه در فوریه 2022، این مسئول اتحادیه اروپا همچنین قصد دارد به حمایت نظامی اروپایی ها و همچنین دوازدهمین بسته تحریم اتحادیه اروپا علیه روسیه بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مذاکرات آمریکا و اروپا برای صلح با روسیه/ کشته شدن 500 آمریکایی در اوکراین

آغاز مذاکرات آمریکا و اروپا برای صلح با روسیه/ کشته شدن 500 آمریکایی در اوکراین