مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-25اقتصادي

حمایت صندوق کارآفرینی از 70 هزار طرح در کشور


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم توانسته به بیش از 70 هزار طرح در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم توانسته به بیش از 70 هزار طرح در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کند، اظهار داشت: این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از 200 هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه هدف گذاری که برای سال جاری انجام شده است قرار بر این است که  70 هزار طرح مورد حمایت این صندوق قرار بگیرد، تصریح کرد:  امیدواریم با اجرا و حمایت از این طرح ها فعالیت های خرد، کوچک و متوسط در سطح کشور و استان زنجان رونق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان به بیش از 51 درصد رسیده است، ادامه داد: همچنین نرخ بیکاری نیز در این استان طبیعی است.

رضایی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی ها طی سال جاری صندق کارآفرینی امید  بیش از یک هزار و 700 طرح را در استان زنجان مورد حمایت قرار می دهد، گفت: در این راستا تا پایان امسال 3 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق کارآفرینی از 70 هزار طرح در کشور

حمایت صندوق کارآفرینی از 70 هزار طرح در کشور