مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-31دانش

دانشجویان دکتری بورسیه هیأت علمی می شوند


وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باب جدیدی برای عضو هیأت علمی شدن دانشجویان دکتری باز کرده تا دانشجویان در حال تحصیل بتوانند بورسیه عضو هیأت علمی دانشگاه ها شوند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روند جذب اعضای هیأت علمی در یک پروسه زمانی اتفاق می افتد که بخشی از این پروسه در دانشگاه ها و بخشی دیگر در مرکز جذب اعضای هیأت علمی طی می شود، مدارک متقاضیان پس از بارگذاری در سامانه جذب وزارت علوم به دانشگاه ها ارسال می شود و دانشگاه ها باید صلاحیت های علمی و عمومی این افراد را در کمیته های تخصصی بررسی کرده و در نهایت پرونده افراد برگزیده را به وزارت علوم برای بررسی نهایی ارسال کنند.

* تسهیلات ویژه وزارت علوم برای جذب اعضای هیأت علمی امیررضا شاهانی رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: وزارت علوم باب جدیدی برای جذب اعضای هیأت علمی برایمان باز کرده است.

  وی افزود: قرار است دانشجویان دکتری سال آخر را که فارغ التحصیل داخل یا خارج هستند را به عنوان بورسیه بپذیریم؛ یعنی دانشجویان می توانند در دوره دانشجویی مصاحبه و پذیرش شان را انجام دهند و بعد از فارغ التحصیلی عضو هیأت علمی دانشگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دکتری بورسیه هیأت علمی می شوند

دانشجویان دکتری بورسیه هیأت علمی می شوند