مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-31سياسي

طلسم «سازمان ملی مهاجرت» در برنامه هفتم شکست


دولت موضوع تأسیس سازمان ملی مهاجرت را در برنامه هفتم توسعه آورد و با توجه به تصویب آن در صحن مجلس، می توان گفت گامی مهم برای ساماندهی اتباع خارجی برداشته شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهر ماه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کردند.

تاکنون مجلس برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه 41 جلسه علنی تشکیل داده و در این مدت 118 ماده لایحه برنامه هفتم و 6 بند از 23 بند الحاقی به کل لایحه مورد رسیدگی قرار گرفته، برخی از این مواد جهت رسیدگی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شده و قرار است هفته آینده این موارد در صحن مجلس رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

سازوکار مجلس برای ارائه خدمات به اتباع بیگانه مجلس شورای اسلامی تاکنون در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، مصوبات مهمی داشته که یکی از این موارد مربوط به تشکیل سازمان ملی مهاجرت است.

بر اساس این مصوبه، به منظور ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه، وزارت کشور با همکاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مکلف است ضمن تشکیل سازمان ملی مهاجرت، اقدامات زیر را انجام دهد: الف- با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، مرکز آمار ایران، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان ثبت احوال کشور و سایر دستگاه های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم «سازمان ملی مهاجرت» در برنامه هفتم شکست

طلسم «سازمان ملی مهاجرت» در برنامه هفتم شکست