مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-14سياسي

40اثر به دبیرخانه جشنواره هه لپه رکی بانه ارسال شد


دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هه لپه رکی بانه گفت: 40 اثر از هفت استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 13 اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، امید زارعی صبج امروز در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره هه لپه رکی بانه اظهار کرد: یکی از اهداف ما در این دوره دائمی کردن دبیرخانه جشنواره هه لپه رکی بانه است که در جشنواره های قبلی علارغم وعده مسئولین این مهم عملی نشد.

وی افزود: گروه های هه لپه رکی به روژه بانه، تافگه سردشت، گووند ارومیه، روژ مرگور، دوانزه سواره قلای مریوان، ایلامیان ایلام، سیروان ایلام، هتاو مهاباد، هوزان مهاباد، ، رشتی ساوجی مریوان و چیکای خراسان به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند و گروه چیا سقز و بروسکه بانه نیز در بخش جنبی اجرا خواهد داشت.

وی گفت: گروه هایی که به مرحله نهایی اجرای جشنواره راه یافته 2 دوره برای داوری جشنواره هه لپه رکی اجرا می کند.

وی اظهار داشت: یکی از بخش های جشنواره هه لپه رکی بانه بخش جشنواره عکاسی است که برای این بخش هم فراخوان دادیم و عکاسان در سراسر کشور برای این بخش اعلام آمادگی کردند.

زارعی افزود: برای بخش جشنواره عکاسی 39 نفر که رزومه خود را ارسال کردند 12 عکاس از سراسر کشور و 5 عکاس اهل بانه نتخاب شدند و براساس فراخوان باید 10 عکس برای آرشیو جشنواره ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40اثر به دبیرخانه جشنواره هه لپه رکی بانه ارسال شد

40اثر به دبیرخانه جشنواره هه لپه رکی بانه ارسال شد