مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-06اقتصادي

هدف طرح «هم پیوندی» بهره مندی استان های فاقد ساحل از اقتصاد دریا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سیزدهمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با اعلام تسریع در فرآیند آماده سازی زمین در راستای قانون جهش تولید مسکن افزود: - هدف طرح هم پیوندی بهره مندی استان های فاقد ساحل از اقتصاد دریا است وزیر راه و شهرسازی گفت: عدالت استفاده از اقتصاد دریا، بالا بردن ظرفیت گردشگری و جمعیت پذیری مناطق فاقد ساحل با تامین زیرساخت ها محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سیزدهمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با اعلام تسریع در فرآیند آماده سازی زمین در راستای قانون جهش تولید مسکن افزود: نهضت ملی مسکن پروژه عظیم دولت است و نظر به تصویب قانون جهش تولید مسکن از سوی مجلس شورای اسلامی، به جد دنبال می شود و از مصادیق آن می توان به سفر های استانی و نظارت میدانی بر این موضوع اشاره کرد.

تأمین زمین و آماده سازی زیرساخت های لازم در سفر اخیر به استان کردستان که به سبب توپوگرافی خاص، در زمره استان های بحرانی قرار دارد نیز پیگیری شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چهار استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طرح 27 نقطه ساحلی، سکونت پذیری این مناطق و شهر های جدید را مطرح کرد و اظهار داشت: عدالت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف طرح «هم پیوندی» بهره مندی استان های فاقد ساحل از اقتصاد دریا است

هدف طرح «هم پیوندی» بهره مندی استان های فاقد ساحل از اقتصاد دریا است