مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-30بين الملل

پکن: به تعمیق روابط نظامی با روسیه ادامه می دهیم


معاون رییس کمیسیون مرکزی نظامی چین امروز (دوشنبه) ضمن آنکه ظاهرا آمریکا را به ایجاد ناآرامی در جهان متهم کرد، گفت که پکن به هماهنگی و همکاری راهبردی عمیق میان نیروهای مسلح روسیه و چین ادامه خواهد داد.

- معاون رییس کمیسیون مرکزی نظامی چین امروز (دوشنبه) ضمن آنکه ظاهرا آمریکا را به ایجاد ناآرامی در جهان متهم کرد، گفت که پکن به هماهنگی و همکاری راهبردی عمیق میان نیروهای مسلح روسیه و چین ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژانگ یوشیا معاون رییس کمیسیون مرکزی نظامی چین، بلندپایه ترین سازمان دفاعی این کشور در دهمین مجمع امنیتی شیانگ شان در پکن اظهار کرد: ما به تعمیق هماهنگی و همکاری های راهبردی میان نیروهای مسلح چین و روسیه ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ژانگ یوشیا نوشت: ما آماده هستیم تا روابط نظامی میان آمریکا و چین را براساس اصول متقابل و همزیستی مسالمت آمیز و همکاری دو سربرد توسعه ببخشیم.

شبکه خبری بلومبرگ نیز در گزارش خود به نقل از این مقام چینی که ظاهرا به آمریکا اشاره داشت، اعلام کرد: برخی کشورها مشکلاتی را در جهان ایجاد می کنند.

آن ها از قصد دردسر می سازند، در امور منطقه ای دخالت و در روابط بین المللی بسیاری از کشورها مداخله می کنند و موجب ایجاد انقلاب های رنگی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: به تعمیق روابط نظامی با روسیه ادامه می دهیم

پکن: به تعمیق روابط نظامی با روسیه ادامه می دهیم