مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09سياسي

ورود ایمیدرو به پرونده باند دوم جاده خواف-تربت حیدریه


شرکت ایمیدرو دو قطعه از طرح باند دوم جاده سنگان ـ خواف ـ رشتخوار به تربت حیدریه را به صورت 100 درصد از اعتبارات خود و بدون مشارکت راه و شهرسازی می سازد.

- ایسنا/خراسان رضوی  فرماندار رشتخوار گفت: شرکت ایمیدرو دو قطعه از طرح باند دوم جاده سنگان ـ خواف ـ رشتخوار به تربت حیدریه را به صورت 100 درصد از اعتبارات خود و بدون مشارکت راه و شهرسازی می سازد.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه با اهمیت و حساسیت تکمیل طرح باند دوم مسیر جاده آسفالته سنگان ـ خواف ـ رشتخوار به تربت حیدریه، 15 آبان ماه سال جاری نشست مشترکی با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر ساخت و توسعه راه های خراسان رضوی، فرمانداران خواف و رشتخوار و شورای شهر رشتخوار با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون ساخت و توسعه راه های شرکت زیرساخت در دفتر معاون وزیر راه و شهرسازی و شرکت ایمیدرو برای تعیین تکلیف این جاده برگزار شد.

وی افزود: پس از ارائه گزارش های لازم وضعیت جاده سنگان خواف تا تربت حیدریه و روند کند ساخت باند دوم این مسیر، شرکت ایمیدرو ساخت قطعات 2 از سمت خواف و 7 را از سمت رشتخوار برعهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ایمیدرو به پرونده باند دوم جاده خواف-تربت حیدریه

ورود ایمیدرو به پرونده باند دوم جاده خواف-تربت حیدریه