مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-19اجتماعي

پیش بینی اوج بارش ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هواشناسی برای برخی مناطق استان خصوصا مناطق گرمسیری با توجه به ورود سامانه بارشی هشدار سطح قرمز صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی کرمی در نشست اضطراری مدیریت بحران از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: هواشناسی روز گذشته هشدار سطح نارنجی برای استان کهگیلویه وبویراحمد صادر کرد اما امروز برای استان و سایر استان های همجوار هشدار سطح قرمز صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد افزود: منتظر این سامانه بارشی در اوایل امشب باشیم، اما با بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی اوج بارش ها از بعدازظهر روز دوشنبه تا بامدا د سه شنبه است.

وی بیان کرد: با ورود سامانه بارشی برخی از نقاط استان خصوصا نقاط گرمسیری از جمله لیکک، لنده، سرآسیاب یوسفی، موشمی زیلایی، دیشموک، چرام و دهدشت در وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی قرار گرفتند و اوج بارش ها در این مناطق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برای مناطق سردسیری علاوه بر باران، بارش برف در نقاط مرتفع و گردنه های برف گیر دور از انتظار نیست و دستگاه ها در آماده باش کامل باشند .

رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد هم از اختلال در تردد جاده ای با بارش باران و برف در استان خبر داد و گفت: احتمال در تصادفات با توجه به وضعیت جاده ها و محورهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اوج بارش ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی اوج بارش ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد