مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-14سياسي

ایجاد 50 درصد تعهد اشتغال دولت توسط فعالیت های کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: امروز فعالیت های کمیته امداد به شرایطی رسیده که 50 درصد تعهد اشتغال دولت توسط کمیته امداد محقق می شود و رویکرد کمیته امداد به سمت توانمندسازی افراد تحت پوشش و حتی توانمندسازی و ایجاد اشتغال عموم افراد .

- عیسی بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: جشن خودکفایی 2 هزار و 653 خانوار از افراد تحت پوشش کمیته امداد گلستان فردا ساعت 8 و 30 صبح در ساختمان دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه گلستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد درآمد ثابت با ایجاد اشتغال پایدار، تامین مسکن و تحصیل افراد تحت پوشش از مهمترین سیاست های کمیته امداد است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده در استان گلستان در دولت سیزدهم 20 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به خودکفایی می رسند همچنان از حمایت ها و پیگیری های کمیته امداد برخوردار هستند و برای اینکه فردی جزء افراد خودکفا محسوب شود، دو سال در نظارت و پیگیری و حمایت شغلی کمیته امداد قرار می گیرد و پس از دو سال در صورت تایید کارشناسان برای ایجاد یک شغل پایدار به عنوان فرد خودکفا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 50 درصد تعهد اشتغال دولت توسط فعالیت های کمیته امداد

ایجاد 50 درصد تعهد اشتغال دولت توسط فعالیت های کمیته امداد