مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-10سياسي

رییس جمهور نگاه ویژه ای به کردستان دارد


نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است، اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام که مردم چندین دهه انتظار بهره برداری از آنها را داشتند نشان از این نگاه ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لاون در منطقه اسلام آباد سنندج اظهار کرد: با زحمت و تلاش شهردار و شورا و فرماندار این پارک مانند هدیه ای کم ارزش به مردم تقدیم می شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: این جمع و حضور باشکوه نشان از وحدت و انسجامی است که در بین مردم ما وجود دارد و برای ما قابل احترام است.

وی افزود: جا دارد به عنوان خادم و نوکر مردم استان کردستان از حماسه ای که مردم غیور و فرهنگی کردستان در استفبال و مهمان نوازی از رییس جمهور و هیئت دولت خلق کردند با تمام وجود تقدیر کنیم.

به گفته زارعی کوشا، این استقبال باشکوه به انگیزه ای برای مسوولان در راستای خدمت بیشتر به مردم تبدیل شده است.

زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است، اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام که مردم چندین دهه انتظار بهره برداری از آنها را داشتند نشان از این نگاه ویژه دارد.

استاندار کردستان همچنین اتمام پروژه خط ریلی همدان ـ سنندج در دولت سیزدهم که در طول 20 سال تنها دو سوم آن انجام شده بود، را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور نگاه ویژه ای به کردستان دارد

رییس جمهور نگاه ویژه ای به کردستان دارد