مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 00:102023-10-26سياسي

اگر دستگاه ها به تکلیف خود عمل کنند مسیر مصون سازی جامعه همواره می شود


مسئول دانش و پژوهش لشکر 19 فجر با بیان اینکه در جنگ ترکیبی باید همه لایه ها را با شبکه های نو و روزآمد در عملیات مقابله با دشمن فعال کرد، گفت: در این جنگ باید به بررسی نقاط قوت دشمن در حوزه جنگ شناختی پرداخت و با رفع کمبودهای اقتصادی در چارچوب پدافند غیرعامل گام برداشت.

- ایسنا/فارس مسئول دانش و پژوهش لشکر 19 فجر با بیان اینکه در جنگ ترکیبی باید همه لایه ها را با شبکه های نو و روزآمد در عملیات مقابله با دشمن فعال کرد، گفت: در این جنگ باید به بررسی نقاط قوت دشمن در حوزه جنگ شناختی پرداخت و با رفع کمبودهای اقتصادی در چارچوب پدافند غیرعامل گام برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل محبی پور، شامگاه پنج شنبه، 4 آبان ماه در جلسه آغاز هفته پدافند غیرعامل در حضور مدیران پدافند دستگاه های اجرایی استان فارس گفت: پدافند غیرعامل هر آن چیزی است که بتواند توانایی ما را در برابر دشمن حفظ کرده و ما را ایمن و مصون کند که از جمله تکنیک های آن جابجایی، پراکندگی، استفاده از استحکامات، پناهگاه و جان پناه، عملیات فریب و بهره بردن از اصول استتار و اختفا است.

معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار فارس با بیان اینکه پدافند انواع مختلفی دارد که از جمله آن پدافند نظامی(سنگرسازی، استفاده از مترو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دستگاه ها به تکلیف خود عمل کنند مسیر مصون سازی جامعه همواره می شود

اگر دستگاه ها به تکلیف خود عمل کنند مسیر مصون سازی جامعه همواره می شود