مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-30فرهنگي

آرش حسن پور: تولید فیلم کوتاه بصورت مستقل ناممکن است


ساخت و تولید فیلم کوتاه در شرایط اقتصادی امروز بصورت مستقل امری سخت و تقریبا ناممکن بوده و نیازمند حمایت ارگان های مرتبط می باشد، - اما به نظر وی این حمایت ها بر اساس توانایی افراد و شایسته سالاری صورت نمی پذیرد.

کارگردان فیلم کوتاه تشک از سال گذشته پس از موفقیت در جشنواره فیلم رشد پخش فیلمش در فستیوال های بین المللی را آغاز کرد واثرش به تازگی از فستیوال زیروپلاس روسیه که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد، جایزه ویژه بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران را از آن خود کرده است.

حسن پور در گپ کوتاهی که با ایسنا داشت اذعان کرد: با توجه به این که تشک موفقیت هایی در جشنواره های تخصصی کودک و نوجوان داشته است، در کمال تعجب در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حتی به بخش رقابتی راه نیافته است.

او معتقد است: ساخت و تولید فیلم کوتاه در شرایط اقتصادی امروز بصورت مستقل امری سخت و تقریبا ناممکن بوده و نیازمند حمایت ارگان های مرتبط می باشد، اما به نظر وی این حمایت ها بر اساس توانایی افراد و شایسته سالاری صورت نمی پذیرد؛ بطوریکه حمایت تولید تنها شامل حال آثاری با محتوای خاص می شود و از طرف دیگر نهادهای برگزار کننده جشنواره ها نیز تمرکز و توجهشان به سمت تولیدات خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرش حسن پور: تولید فیلم کوتاه بصورت مستقل ناممکن است

آرش حسن پور: تولید فیلم کوتاه بصورت مستقل ناممکن است