مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:562023-11-13پزشكي

تمام هزینه ها در جهت پیشگیری از بیماری ها، سرمایه گذاری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بهداشت اولویت اول دانشگاه علوم پزشکی است چون معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است و تمام هزینه ها در باب پیشگیری برای ما نوعی سرمایه گذاری تلقی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بهداشت اولویت اول دانشگاه علوم پزشکی است چون معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است و تمام هزینه ها در باب پیشگیری برای ما نوعی سرمایه گذاری تلقی می شود.

دکتر بهمن نقی پور با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مجتمع درمانی شیخ الرییس در یک دهه گذشته محل مراجعه ده ها هزار بیمار از نقاط مختلف استان و حتی کشور بوده است، زیرا اکثر پزشکان متخصص در این مرکز گرد آمده اند و هزینه ویزیت پزشکان نیز در آن بسیار کمتر است و یکی از اصلی ترین مزیت های این مرکز دسترسی آسان بوده و بیماران به راحتی می توانند به آن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: احداث مجتمع های درمانی در این منطقه ادامه دارد و ترافیکی که ایجاد می شود فقط مربوط به مرکز درمانی شیخ الرییس نیست، مراکز خدمات دهی دیگری مانند کلینیک های خصوصی، بانک ها، مدارس و پمپ بنزین هم در این محدوده سبب ترافیک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام هزینه ها در جهت پیشگیری از بیماری ها، سرمایه گذاری است

تمام هزینه ها در جهت پیشگیری از بیماری ها، سرمایه گذاری است