مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04سياسي

دانش آموزان نسبت به جنایت استکبار جهانی هوشیار باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دانش آموزان باید برای ساختن کشوری بهتر همت کنند، از آنان خواست نسبت به جنایات استکبار جهانی که اکنون رژیم صهیونیستی را هدایت می کند، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دانش آموزان باید برای ساختن کشوری بهتر همت کنند، از آنان خواست نسبت به جنایات استکبار جهانی که اکنون رژیم صهیونیستی را هدایت می کند، هوشیار باشند.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: وقتی به پشت پرده های سیزده آبان و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه نگاه می کنیم یک نکته واضح است که آن هم خوی استکباری است که آمریکا جنایت کار دارد.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان باید برای ساختن کشوری بهتر همت کنند و نسبت به جنایات استکبار جهانی که اکنون رژیم صهیونیستی را هدایت می کند هوشیار باشند و تا جایی که می توانند در فضای مجازی و حقیقی روشنگری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: آمریکا در 13 آبان 57 خود را در کشتار دانش آموزان بی دفاع نشان داد و امروز هم پشت صحنه و گرداننده اصلی رژیم صهیونیستی آمریکایی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نسبت به جنایت استکبار جهانی هوشیار باشند

دانش آموزان نسبت به جنایت استکبار جهانی هوشیار باشند