مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-13ورزشي

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر این که باید عدالت ورزشی در تمام شهرستان های استان دیده شود، گفت: نباید به نابرابری در جامعه دامن زد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر این که باید عدالت ورزشی در تمام شهرستان های استان دیده شود، گفت: نباید به نابرابری در جامعه دامن زد.

محمدصالح جوکار در نشست با جمعی از مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستانهای یزد و میبد با تاکید بر این که فعال کردن مجموعه ورزش استان یکی از راهبردهای اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان باید باشد، اظهار کرد: یکی از موارد بسیار مهمی که باید در دستور کار اداره کل قرار گیرد، تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی در سطح استان بویژه ورزشگاه بزرگ یزد است که سالیان متمادی به صورت ناتمام باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی استان یزد باید فعال تر از گذشته باشند، افزود: ما در استان باید به گونه ای عمل کنیم تا هیئت های ورزشی پویاتر و فعال تر از گذشته شده و در این زمینه انگیزه داشته باشند و حمایت های لازم نیز از این هیئت ها صورت پذیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر به حمایت از ورزشکاران استان جهت اعزام به مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت: این حمایت تفاوتی برای ورزش های تیمی و فردی نمی کند زیرا در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود