مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-10بين الملل

بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد درباره کشتار مردم غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درباره کشتار مردم غزه توسط رزیم صهیونیستی، بیانیه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر نهاد های بین المللی صادر کرده اند.

- این نامه را درباره موضوعی بسیاراضطراری برای شما می نویسیم.

همانگونه که مع الاسف مستحضرید، تجاوزات و جنایات سبعانه رژیم اشغالگر اسراییل در سرزمین های فلسطین اشغالی بویژه در غزه، صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و بیم آن می رود که با ادامه آن مردم و نیروهای مقاومت بی تاب و عصبانی شوند و بحران جاری به مرحله غیرقابل کنترلی برسد؛ بنابراین این نامه را با هدف درخواست مداخله مسئولانه و فوری عالیجنابان برای توقف تجاوزات و پاسخگوکردن متجاوزان اشغالگر می نویسیم.

اکنون بیش از 75 سال از اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل در فلسطین اشغالی می گذرد.

در این هفت دهه، بیش از 7 میلیون فلسطینی آواره و بیش از 100 هزار نفر شده اند که ده ها هزار نفر از آن ها فقط کودکان هستند.

کشتار های دسته جمعی، تخریب خانه ها و مزارع مردم، دستگیری و شکنجه مردان و زنان و حتّی کودکان، تحقیر و توهین به کرامت ملت فلسطین، هتک حرمت مکرر به مقدسات اسلامی از جمله مسجدالاقصی تنها بخشی از این جنایات و اعمال خلافی است که رژیم اشغالگر در حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد درباره کشتار مردم غزه

بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد درباره کشتار مردم غزه