مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-08اقتصادي

معرفی 50 منطقه نمونه گردشگری در کرمانشاه عجولانه بود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه معرفی 50 منطقه نمونه گردشگری در کرمانشاه بدون انجام مطالعات و کارهای کارشناسی را عجولانه و پرشتاب عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه معرفی 50 منطقه نمونه گردشگری در کرمانشاه بدون انجام مطالعات و کارهای کارشناسی را عجولانه و پرشتاب عنوان کرد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود 50 منطقه نمونه گردشگری در استان، اظهار کرد: علیرغم اینکه حدود 17 سال از تصویب مناطق نمونه گردشگری استان می گذرد، اما به دلیل وجود پاره ای از موانع هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در آن سالها 50 نقطه از استان که دارای قابلیت های بالایی برای جذب گردشگر بودند شناسایی شدند تا با جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساخت های گردشگری تبدیل به مناطق گردشگرپذیر شوند.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه معرفی این تعداد منطقه نمونه گردشگری در استان در آن سالها کمی شتاب زده و عجولانه بود، گفت: بیشتر این مناطق بدون اینکه محدوده و حریم مشخصی داشته باشند، به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 50 منطقه نمونه گردشگری در کرمانشاه عجولانه بود

معرفی 50 منطقه نمونه گردشگری در کرمانشاه عجولانه بود