مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01اجتماعي

افزایش 30 درصدی اختلالات اسکلتی و عضلانی دانش آموزان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز عطارباشی روز چهارشنبه در گشایش سی و چهارمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش های برج میلاد اظهار داشت: - دبیر علمی سی و چهارمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران نسبت به افزایش 30 درصدی اختلالات اسکلتی و عضلانی در بین دانش آموزان ایرانی هشدار داد و گفت: دوران همه گیری کرونا و بی تحرکی این اختلالات را در دانش آموزان تشدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز عطارباشی روز چهارشنبه در گشایش سی و چهارمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش های برج میلاد اظهار داشت: اختلالات اسکلتی و عضلانی، همه سیستم بدن را در بر می گیرد و افراد مبتلا در درازمدت دچار عارضه های بیشتری می شوند.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد مشکلات سالمندان اختلالات حرکتی است، اظهار داشت: زندگی ماشینی و کم تحرکی به خصوص در دوران همه گیری کرونا سبب تشدید اختلالات حرکتی شده است.

عطارباشی با یادآور اینکه جمعیت ایران رو به سالمندی پیش می رود، افزود: با توجه به افزایش جمعیت سالمندی باید برنامه های اساسی برای پیشگیری از اختلالات اسکلتی و عضلانی برای اقشار مختلف جامعه داشته باشیم.

دبیر علمی سی و چهارمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران خواستار سنجش عضلانی و اسکلتی نوآموزان شد و گفت: در سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی اختلالات اسکلتی و عضلانی دانش آموزان

افزایش 30 درصدی اختلالات اسکلتی و عضلانی دانش آموزان