مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09سياسي

لزوم اشتغال لزوم مهارت آموزی سربازان وظیفه


هدف ما از پیگیری برنامه مهارت آموزی این است که جوانی که دوران سربازی را به اتمام می رساند حداقل یک مهارت را فرا گرفته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی امروز در همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان، اظهار داشت: مهارت آموزی مسئله مهمی است که با توجه به نیاز استان سیستان و بلوچستان می تواند قدمی بزرگ برای حل مشکلات این استان باشد.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: هدف ما از پیگیری برنامه مهارت آموزی این می باشد جوانی که دوران سربازی را به اتمام می رساند حداقل یک مهارت را فرا گرفته باشد.

وی افزود: ما بنا داریم تا خلا نظام آموزشی کشور را جبران کنیم؛ اگر مراکز آموزشی ما مهارت محور می بودند لزومی نبود تا ما در دوران خدمت سربازی به آن بپردازیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: خروجی مراکز تحصیلی ما آن چیزی که مورد نیاز کشور ما باشد، نیست؛ اگر فردی سالیان متمادی تحصیل کرده باشد نباید نیاز به پیدا کردن شغل داشته باشد.

شفایی تصریح کرد: ما بر حسب تکلیفی که مقام معظم رهبری ابلاغ نمودند به دنبال آن هستیم تا هر سرباز حداقل یک مهارتی را که به شغل بیانجامد فرا گیرد؛ وضعیت کنونی این مسئله خوب است اما نباید به آن اکتفا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اشتغال لزوم مهارت آموزی سربازان وظیفه

لزوم اشتغال لزوم مهارت آموزی سربازان وظیفه