مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-23سياسي

ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت» در زاهدان برگزار شد


ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت» در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

- ویژه برنامه کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت در زاهدان برگزار شد ایسنا/سیستان و بلوچستان ویژه برنامه کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا گفت: فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون ظرفیتی است برای اینکه آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد کند تا این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تاثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است محمدرضا سالاری افزود: در پی حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی و بمباران وحشیانه ی مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی، در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین این برنامه با استقبال کودکان انجام شد.

محمدرضا سالاری ادامه داد: در هفته ملی کودک، برنامه های فراوانی برای مخاطبان در کانون استان برگزار شد و حدود 4000 کودک و نوجوان از آن بهره مند شدند، اما در کانون، کودکان غزه را فراموش نکردیم و هفته ی جاری را به آنان اختصاص دادیم که همکاران در سراسر استان در حال اجرای برنامه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت» در زاهدان برگزار شد

ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه های نظم و امنیت» در زاهدان برگزار شد