مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-05سياسي

چرا برخی گفت وگوهای زوجین به دعوا منجر می شود؟


یک مدرس فن بیان با اشاره به اینکه گاهی گفتن یک جمله می تواند یک خانواده را ازهم بپاشد، تصریح کرد: اینکه یک فرد با چه لحنی و با چه کلماتی سخن بگوید و حرف بزند انتخاب اوست که می تواند این انتخاب در آینده رابطه او تاثیر مثبت یا منفی جدی داشته باشد.

- ایسنا/قم یک مدرس فن بیان با اشاره به اینکه گاهی گفتن یک جمله می تواند یک خانواده را ازهم بپاشد، تصریح کرد: اینکه یک فرد با چه لحنی و با چه کلماتی سخن بگوید و حرف بزند انتخاب اوست که می تواند این انتخاب در آینده رابطه او تاثیر مثبت یا منفی جدی داشته باشد.

بتول نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه اساس رابطه بر گفت و گو است، عنوان کرد: به طور کلی یک فرد درابتدا با حواس پنچگانه اطلاعات را از اطراف دریافت می کند و سپس شروع به سخن گفتن کرده و اطلاعات را از ذهن خود استخراج می کند، در واقع تنها راهی که انسان می تواند اندیشه خود را به بیرون منتقل کند، همین حرف زدن و سخن گفتن است.

وی افزود: در یک رابطه همچون رابطه زن و شوهر، وقتی گفت و گو شکل بگیرد و در واقع هر دو نفر گوینده و شنونده باشند، آن رابطه سالم است و سخن گفتن یک نفر کافی نیست، برخی افراد در کل کم حرف هستند که این ها ریشه دردرون گرایی و یا نوع و تایپ شخصیتی آن ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی گفت وگوهای زوجین به دعوا منجر می شود؟

چرا برخی گفت وگوهای زوجین به دعوا منجر می شود؟