مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-25سياسي

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی توسط اتوبوس های برقی


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی کرج از افزایش 40 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین مهاجری، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: تا دو ماه آینده 20 دستگاه اتوبوس برقی تحویل شهرداری کرج می شود، تعداد 20 دستگاه دیگر طی یکسال آینده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انعقاد قرارداد 40 دستگاه اتوبوس برقی با شرکت ایرانخودرو دیزلی اظهار کرد: امیدواریم با تحقق برنامه ها و اقدامات شورا و شهرداری, گامی موثر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

مدیریت ترافیک شهر با اجرای تقاطعات غیر همسطح  رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص مدیریت ترافیک با اجرای تقاطعات غیرهمسطح، افزود: با توجه به مسیرگشایی هایی انجام گرفته در برخی نقاط شهر و افزایش بار ترافیکی مناطق، احداث این تقاطع ها امری لازم و ضروری است تا ترافیک موجود روان تر شده و مردم با سهولت بیشتری تردد کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهر کرج توصیح داد: برنامه ریزی و اولویت بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی توسط اتوبوس های برقی

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی توسط اتوبوس های برقی