مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-09اجتماعي

برگزاری فستیوال دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس در تبریز


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری فستیوال دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری فستیوال دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

مسعود سعادتی، روز پنجشنبه، 18 آبان ماه در نشست خبری اولین فستیوال فناوری و نوآوری دانش آموزی رینوفست در تبریز گفت: برگزاری فستیوال های فناوری و علمی معمولا فضای علمی آمیخته با چاشنی تفریحی است.

وی افزود: آذربایجان شرقی در حوزه ی برگزاری نمایشگاه های فناوری و نوآوری و علمی جزو استان های برتر و پیشتاز است.

وی ادامه داد: تاکنون 800 دانش آموز در قالب 500 تیم در این فستیوال ثبت نام کرده اند که انتظار داریم تا پایان آبان ماه این تعداد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کننده های ما از شهر تبریز، مراغه و منطقه نظر کهریز واقع در هشترود است، بیان کرد: امیدواریم تا تمام فضای استان تحت تاثیر این فستیوال قرار بگیرند تا کمکی برای قرارگیری هر چه بیشتر مدارس در این فستیوال باشد.

سعادتی با اشاره به ظرفیت های آموزش پرورش استان، بیان کرد: آذربایجان شرقی بیش از 39 پژوهش سرای دانش آموزی دارد که تاکیدمان بر فعالیت پویای آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری فستیوال دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس در تبریز

برگزاری فستیوال دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس در تبریز