مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-18پزشكي

دانشگاه آزاد سهمیه پزشکی برای هرمزگان لحاظ کند


مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خواستار سهمیه بومی در پذیرش پزشکی دانشگاه آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وضعیت آموزش پزشکان عمومی دانشگاه آزاد قشم در نشستی تخصصی با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، مدیریت درمان تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و بیمارستان خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت.

بابک ثابت رییس دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در این نشست گفت: بدنبال پویایی آموزش پزشکی برای ارتقای دانش پزشکان هستیم و این برای بار دوم است که از بیمارستان خلیج فارس و بخش های آموزشی دانشگاه آزاد قشم سرکشی می کنیم.

  دکتر رزم آرا رییس دانشکده پزشکی آزاد قشم هم در این جلسه با بیان این که 240 فارغ التحصیل در 4 دوره داشته ایم و 35 تا 40 درصد افراد فارغ التحصیل در استان فعال اند، از قبولی 80 درصد فارغ التحصیلان در آزمون تخصص خبر داد و تاکید کرد: تلاشمان بر استفاده از بهترین اساتید است و در این راه از بیمارستان خلیج فارس در پذیرفتن بار آموزش این دانشجویان قدردانی می کنیم.

  دکتر غلامعباس مومنی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان هم در این جلسه بیان داشت: این بستر پرورش پزشکان و قبولی در تخصص ها مدیون حمایت سازمان تامین اجتماعی است چرا که متخصصان با تجربه شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی یکی از دلایل توفیق دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد سهمیه پزشکی برای هرمزگان لحاظ کند

دانشگاه آزاد سهمیه پزشکی برای هرمزگان لحاظ کند