مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-21اقتصادي

احیای بیش از 6 هزار و 500 واحد اقتصادی در دولت سیزدهم


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و تشکیل نهضت احیای واحدهای اقتصادی در دولت تا کنون 6 هزار و 553 واحد تولیدی احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهضت احیای واحدهای اقتصادی، سیدامیرحسین مدنی در دوره تأیید صلاحیت حرفه ای متخصصین احیای واحدهای اقتصادی که دوشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم بیش از 50 هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل داشتیم افزود: این میزان احیایی که اتفاق افتاده 145 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده و در مجموع به واسطه این احیا، 182 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری های انجام شده در این واحدها نیز احیا شد که در کاهش نرخ بیکاری در کشور و رشد سرمایه گذاری موثر بوده است.

وی اضافه کرد: برای تامین مالی این واحدها استفاده از ابزارهای مختلف از جمله منابع و سرمایه های مردمی در بورس، منابع بانک ها و صندوق ها برای سرمایه گذاری در واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل جز اولویت های این دولت بوده است.

مدنی گفت: امسال با اولویتی که در تبصره 18 قانون بودجه 1402 گذاشته شد و بر اساس ابلاغ وزارت اقتصاد و تصویب هیئت امنای حساب عدالت و پیشرفت، احیای واحدهای اقتصادی در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 6 هزار و 500 واحد اقتصادی در دولت سیزدهم

احیای بیش از 6 هزار و 500 واحد اقتصادی در دولت سیزدهم