مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-16بين الملل

یورش پلیس آلمان به مراکز اسلامی به ظن ارتباط با حزب الله لبنان


وزارت کشور آلمان اعلام کرد که در راستای بخشی از تحقیقات درباره مرکز اسلامی هامبورگ، 54 مکان مرتبط با این مرکز را در هفت ایالت مورد بازرسی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت کشورهای غربی از صهیونیست ها، صدها نیروی پلیس آلمان امروز پنجشنبه به ده ها مکان که گفته شده با مرکز اسلامی هامبورگ مرتبط است، به ظن ارتباط با حزب الله لبنان یورش بردند.

  وزارت کشور آلمان اعلام کرد مقام های این کشور امروز پنجشنبه 54 مکان مرتبط با مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) را در هفت ایالت فدرال مورد بازرسی قرار دادند.

  این وزارتخانه در بیانیه ای مدعی شد این مرکز مظنون به اقدام برخلاف نظم قانون اساسی و حمایت از سازمان تروریستی حزب الله است.

آلمان در سال 2020 حزب الله لبنان را فهرست موسوم به تروریستی قرار داد و فعالیت های آن را در خاک خود ممنوع کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله ، در جریان این یورش ها که برای به دست آوردن مدارک و شواهد در جهت این ظن که مرکز هامبورگ و گروه های وابسته از فعالیت های حزب الله حمایت می کنند، انجام شد، هیچ کسی بازداشت نشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، این بازرسی ها بعد از آن انجام شد که دولت آلمان در پی عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر، فعالیت های حماس و سازمان های مرتبط با آن را ممن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش پلیس آلمان به مراکز اسلامی به ظن ارتباط با حزب الله لبنان

یورش پلیس آلمان به مراکز اسلامی به ظن ارتباط با حزب الله لبنان