مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-10بين الملل

محمود عباس: آماده تحویل گرفتن مدیریت غزه هستیم


رییس تشکیلات خودگردان در سخنانی مدعی شد که آماده بر عهده گرفتن مدیریت غزه تحت یک راه حل فراگیر سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه) در نوزدهمین سالروز مرگ یاسر عرفات، گفت که این تشکیلات آماده بر عهده گرفتن مدیریت غزه است.

به نوشته خبرگزاری وفا، او در ابتدای سخنان خود با نسل کشی خواندن حملات رژیم اشغالگر قدس در غزه، گفت که هیچ کلمه ای برای توصیف اتفاقاتی که در غزه می افتد، ندارد.

محمود عباس افزود: چگونه می توان در قبال کشته و زخمی شدن بیش از 40 هزار فلسطینی در غزه که اکثر آن ها زن و کودک هستند و همچنین نابودی دهها هزار واحد مسکونی و زیرساخت ها و بیمارستان ها و مراکز امدادی سکوت کرد .

او سپس با هشدار به کوچاندن اجباری مردم غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی گفت: هرگز تکرار نکبت 1948 یا آوارگی 1967 را نخواهیم پذیرفت .

محمود عباس سپس با چراغ سبز نشان دادن به آمریکا در خصوص تحویل گرفتن مدیریت غزه، گفت که غزه بخش جداناپذیر کشور فلسطینی است و تشکیلات خودگردان در چارچوب یک راه حل فراگیر سیاسی آماده انجام مسئولیت خود در کرانه باختری، قدس و غزه است.

رییس تشکیلات خودگردان در ادامه مسئولیت کامل آن چه در غزه می گذرد را متوجه رژیم اسراییل دانست و گفت که راه حل نظامی و امنیتی موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: آماده تحویل گرفتن مدیریت غزه هستیم

محمود عباس: آماده تحویل گرفتن مدیریت غزه هستیم