مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-24سياسي

حمایت از اشتغال زندانیان/اشتغال بیش از 1500 مددجو در زندان های خوزستان


رییس کل دادگستری استان خوزستان از اشتغال به کار یک هزارو 532 مددجوی در کارگاه های زندان های این استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری استان خوزستان از اشتغال به کار یک هزارو 532 مددجوی در کارگاه های زندان های این استان خبر داد.

علی دهقانی در تشریح اقدامات دادگستری خوزستان در جهت حرفه آموزی و اشتغال زندانیان، گفت: زندان به عنوان یکی از ابزارهای قانونی و اجتناب ناپذیر در راستای تامین امنیت جامعه و کاهش بزهکاری افراد است و به همین خاطر بهترین راهکار برای تحقق این امر، آموزش مهارت های شغلی و حرفه آموزی در جهت باز اجتماعی کردن مجرمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی در ادامه بیان کرد: بدون شک ایجاد اشتغال برای زندانیان و کمک به عدم بازگشت آن ها به سمت ارتکاب جرم، یک اقدام عملی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و پیشگیری از وقوع جرم است.

دهقانی گفت: باتوجه به تلاش های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری، برای یک هزار و 532 مددجوی زندان های استان فرصت اشتغال فراهم شد که 403 نفر به صورت اشتغال کارگاهی، 900 نفر اعزام به کار و 229 نفر اشتغال نشسته بوده است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با استقرار کارگاه های متعدد در زندان های استان خوزستان و ارایه دوره های آموزشی در رشته های مختلف از جمله فنی و حرفه ای،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اشتغال زندانیان/اشتغال بیش از 1500 مددجو در زندان های خوزستان

حمایت از اشتغال زندانیان/اشتغال بیش از 1500 مددجو در زندان های خوزستان