مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-21حوادث

دستگیری ضارب محیط بان اردستانی


سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره گفت: پس از حضور متهم پرونده محیط بان مجروح در مرجع قضایی و تفهیم اتهام نامبرده با دستور قضایی شکارچی مجرم بازداشت شد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره گفت: پس از حضور متهم پرونده محیط بان مجروح در مرجع قضایی و تفهیم اتهام نامبرده با دستور قضایی شکارچی مجرم بازداشت شد.

علی نهادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از حضور متهم پروندهِ محیط بان مجروح در مرجع قضایی و تفهیم اتهام نامبرده با دستور قضایی، شکارچی مجرم بازداشت و به زندان نایین منتقل شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با قاطعیت تمام از حقوق عامه دفاع می کند و با افرادی که جان و مال دیگران را بی محابا فدای خواسته های شخصی خویش می کنند قاطع برخورد می شود، افزود: هشدار می دهیم که برخورد با افراد متجری، سخت و بدون اغماض و مسامحه خواهد بود.

سرپرست دادگاه عمومی بخش زواره در پاسخ به این سؤال که برخورد دستگاه قضایی با متهمین این پرونده چگونه خواهد بود، گفت: کار دادگاه و دستگاه قضایی شتاب زده نیست و مطمئناً لطمات روحی وارده به جامعه و خانواده محیط بان مصدوم جبران خواهد شد.

همچنین رییس اداره محیط زیست شهرستان اردستان در خصوص آخرین وضعیت محیط بان مجروح به ایسنا گفت: طبق پیگیری های انجام شده حال عمومی محیط بان اداره محیط زیست شهرستان اردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ضارب محیط بان اردستانی

دستگیری ضارب محیط بان اردستانی