مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-11سياسي

باغات شهر یزد شناسنامه دار می شوند


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز طرح تهیه شناسنامه باغ های سطح شهر در راستای اجرای ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها خبر داد.

- محمدحسن منصوری زاده، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که هدف از اجرای طرح شناسنامه دار کردن باغات سطح شهر، را شناسایی باغات به منظور جلوگیری از تخریب آن ها دانست و اظهار کرد: این فرایند پس از شناسایی باغ ها با استفاده تصاویر هوایی، کد نوسازی استخراج شده و پلاک کوبی صورت می گیرد.

وی افزود: عملیات آمار برداری طبق فرم تهیه شده با حکم قضایی انجام و پس از بررسی فرم های تکمیلی توسط واحدهای مربوطه، موارد جهت اقدامات بعدی به سازمان فاوا ارسال می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تصریح کرد: تاکنون در سطح شهر یزد بیش از 400 باغ شناسایی و پلاک کوبی شده است که تهیه شناسنامه آنها نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

منصوری زاده تاکید کرد: با توجه به کویری بودن شهر یزد ضرورت دارد به فضای سبز و حفظ باغ های موجود توجه بیشتری شود.

وی از تشکیل کارگروه صیانت از باغ ها در راستای حفظ و صیانت از باغ های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون، شهرداری موظف است برای باغ ها شناسنامه تهیه کند تا تعداد باغ ها و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات شهر یزد شناسنامه دار می شوند

باغات شهر یزد شناسنامه دار می شوند