مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-13ورزشي

دلایل خداحافظی کاپیتان رویینگ؛ از حقوق 4 میلیونی تا دستفروشی


ملی پوش قایقرانی کشورمان درباره خداحافظی اش از دنیای قهرمانی صحبت هایی مطرح کرد.

- امیرحسین محمودپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده و گفته از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند، عنوان کرد: حقوق ها اینقدر پایین و کم است که نمی دانم چه بگویم.

من کاپیتان تیم هستم و ماهی 4 میلیون می گیرم آن هم 2 ماه آخر که به بازی های آسیایی وصل می شد، قبل از آن به مدت یکسال 2 میلیون تومن می گرفتم.

ورزشکار حرفه ای مگر با 2 میلیون تومان می تواند زندگی کند؟ چقدر باید از جیب بخورد؟ ملی پوش رویینگ کشورمان در پاسخ به این سوال که بعد از مدال نقره یونیورسیاد خیلی ها روی مدال شما در بازی های آسیایی حساب می کردند اما عنوان ششم را کسب کردید، تصریح کرد: در ابتدا قرار بود در بازی های آسیایی هانگژو در سبک وزن باشم اما میزبان کلا تک نفره را حذف کرد.

بعد قرار بود این ماده را در دو نفره سبک وزن شرکت کنیم که نرسیدیم چون هم تیمی دیگر هم داشتم اما نرسیدیم به همین دلیل مجبور شدیم در سنگین وزن پارو بزنیم.

کاپیتان تیم ملی رویینگ کشورمان اشاره به اینکه امکانات قایقرانی در ایران با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست گفت: با این امکانات ایران در هیچ دوره ای در سنگین وزن نمی تواند مدال بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل خداحافظی کاپیتان رویینگ؛ از حقوق 4 میلیونی تا دستفروشی

دلایل خداحافظی کاپیتان رویینگ؛ از حقوق 4 میلیونی تا دستفروشی