مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12اقتصادي

هلال احمر خطوط تولید تجهیزات پزشکی را افزایش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در رابطه با تولیدات این مجموعه در زمینه تجهیزات پزشکی گفت: - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از افزایش خطوط تولید تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در رابطه با تولیدات این مجموعه در زمینه تجهیزات پزشکی گفت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در حوزه تأمین سرنگ، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده است و در حال حاضر با توجه به شرکت های متعدد تولیدکننده داخلی بیش از 30 درصد نیاز سرنگ کشور را تأمین می کند.

وی افزود: ظرفیت تولید مجموعه هلال احمر بیش از 600 میلیون سرنگ در سال است که امیدواریم بتوانیم با رسیدن به عددی فراتر از این حد، مازاد نیاز کشور را در قالب صادرات به کشور های همسایه ارسال کنیم.

عسکری ادامه داد: در همین راستا اهتمام به نوآوری، تحقیق، توسعه و فعالیت های دانش بنیان در زنجیره تولید، تأمین و توزیع تجهیزات پزشکی در شرکت دنبال می شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خاطرنشان کرد: از طرح های توسعه ای مهم در هلال احمر می توان به راه اندازی خط مونتاژ ست سرم به ظرفیت تولید سالانه 20 میلیون عدد، راه اندازی خط مونتاژ سرسوزن به ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خطوط تولید تجهیزات پزشکی را افزایش می دهد

هلال احمر خطوط تولید تجهیزات پزشکی را افزایش می دهد