مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-04ورزشي

ورزشگاه آزادی 40سال به عقب برگشت!


به دلیل عدم امکانات مجهز در ورزش ایران، بار دیگر دو مسابقه فوتبال در یکروز به شیوه دهه شصت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد! در آن ایام استقلال و پرسپولیس در یکروز در ورزشگاه آزادی مقابل حریفان قرار می گرفتند اما این روش سالهاست که منسوخ شده است.

- نشست هماهنگی مشترک دیدار تیم های نساجی ایران - نوبهار ازبکستان و سپاهان ایران - آلمالیق برگزار شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی دیدار تیم های نساجی ایران _ نوبهار ازبکستان و سپاهان ایران - آلمالیق امروز به صورت مشترک و با حضور هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون و عوامل ذیربط در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بر این اساس، دیدار تیم های نساجی ایران مقابل نوبهار ازبکستان از ساعت 17:30 و دیدار سپاهان ایران در برابر آلمالیق از ساعت 21:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به این ترتیب و به دلیل عدم امکانات مجهز در ورزش ایران، بار دیگر دو مسابقه فوتبال در یکروز به شیوه دهه شصت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد! در آن ایام استقلال و پرسپولیس در یکروز در ورزشگاه آزادی مقابل حریفان قرار می گرفتند اما این روش سالهاست که منسوخ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه آزادی 40سال به عقب برگشت!

ورزشگاه آزادی 40سال به عقب برگشت!