مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-06حوادث

شناسایی عاملین شهادت مامور فراجا در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عاملین شهادت شهید علی قربانی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

- سردار جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: عاملین شهادت شهید علی قربانی شناسایی و با بدست آمدن سرنخ های از آنان در پی اقدامات پلیسی، دستگیری آنان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد؛ در حوزه اقدامات ایجابی تعداد پنج برنامه آموزشی - فرهنگی با عنوان زنگ پلیس در نقاط و مدارس مختلف شهرستان ایرانشهر و دلگان با حضور هنرمند محبوب معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی کل به اجرا گذاشته شد.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه در مورد اقدامات سلبی با اشاره به کشف سلاح در حوزه پلیس اطلاعات، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و شکاری را کشف نماید.

 وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این قرارگاه عملیاتی موفق به کشف مقدار 442 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان حرفه ای و دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را از سوداگران مرگ توقیف نماید.

 سردار جلیلیان با اشاره به انهدام 2 باند سارقان خودرو و موتورسیکلت و کشف یک خودروی سرقتی در جنوب استان خاطر نشان کرد در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عاملین شهادت مامور فراجا در سیستان و بلوچستان

شناسایی عاملین شهادت مامور فراجا در سیستان و بلوچستان