مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-09اجتماعي

افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز ( پنجشنبه 18 آبان) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است.

وی با اشاره به اینکه در سواحل شمالی افزایش موقتی دما رخ می دهد، تصریح کرد: همچنین در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گفته وی، روز جمعه ( 19 آبان) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و استان های ساحلی خزر افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق رخ می دهد.

در این روز دریای خزر مواج است و در سواحل کاهش موقتی دما رخ می دهد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، تاکید کرد: روز شنبه (20 آبان) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در شمال شرق و شرق کشور افزایش وزش باد و کاهش نسبی دما پدیده حاکم است.

روز یکشنبه (21 آبان) در گیلان و شرق اردبیل وزش باد و بارش پراکنده انتظار می رود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر

افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر