مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-19بين الملل

اعتصاب کارکنان بیش از 200 فروشگاه استارباکس در آمریکا


برگزارکنندگان این اعتراضات می گویند؛ این اعتصاب بزرگترین اعتصاب طی 2 سال اخیر در میان تلاش ها برای اتحاد فروشگاه های این شرکت بوده است.

- کارگران و کارمندان بیش از 200 فروشگاه استارباکس در ایالات متحده امریکا در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدهای خود، دست از کار کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، کارگران و کارمندان بیش از 200 فروشگاه استارباکس در ایالات متحده در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدهای خود، دست از کار کشیدند.

برگزارکنندگان این اعتراضات می گویند که اعتصاب روز پنجشنبه بزرگترین اعتصاب طی 2 سال اخیر در میان تلاش ها برای اتحاد فروشگاه های این شرکت بوده است.

اتحادیه کارگری یونایتد آمریکا سالروز جام قرمز استارباکس را برای برگزاری این مراسم انتخاب کرد چرا که معمولاً یکی از شلوغ ترین روزهای سال است.

استارباکس قرار بود روز پنجشنبه هزاران لیوان قابل استفاده مجدد را به مشتریانی که نوشیدنی های مخصوص تعطیلات سفارش می دهند، اهدا کند.

این اتحادیه همچنین پیش بینی کرد که بیش از 5000 کارگر در شورش جام سرخ شرکت کنند.

به گفته اتحادیه یونایتد، کارگران بخشی از روز را به تجمع اعتراضی پرداختند و بقیه روز از فروشگاه های خارج از این اتحادیه بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارکنان بیش از 200 فروشگاه استارباکس در آمریکا

اعتصاب کارکنان بیش از 200 فروشگاه استارباکس در آمریکا