مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-31بين الملل

وزیر دفاع عربستان در آمریکا: خواهان آتش بس در غزه هستیم


وزیر دفاع عربستان سعودی در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا ضمن تکرار حمایت ریاض از آتش بس در غزه، بر لزوم حفاظت از غیرنظامیان، توقف کوچ اجباری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان امروز سه شنبه، 31 اکتبر با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و درباره روابط دوجانبه و همچنین تحولات منطقه و جهان گفت وگو کردند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عربستان واس ، موضوع تحولات غزه، وضعیت منطقه و تلاش های بین المللی در این زمینه، موضوع ویژه این دیدار بین بن سلمان و سالیوان بوده است.

وزیر دفاع عربستان در این دیدار بر لزوم آتش بس در غزه، حفاظت از غیرنظامیان، توقف جابه جایی اجباری، اجازه ورود کمک های بشردوستانه و تلاش برای بازگرداندن مسیر صلح تاکید کرد؛ صلحی که مردم فلسطین را به حقوق مشروع شان برساند تا بتوانند کشور مستقل خود را تشکیل دهند.

براساس این گزارش، آن ها همچنین آخرین تحولات یمن، نتایج تلاش های عربستان برای پایان دادن به این بحران و تضمین دستیابی به صلحی فراگیر و پایدار که ضامن امنیت و ثبات برای یمن و مردم آن باشد، را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزارت خارجه عربستان سعودی روز شنبه، 28 اکتبر با انتشار بیانیه ای، نگرانی شدید ریاض در خصوص تشدید تنش نظامی صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع عربستان در آمریکا: خواهان آتش بس در غزه هستیم

وزیر دفاع عربستان در آمریکا: خواهان آتش بس در غزه هستیم