مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09سياسي

شبکه ملی اطلاعات به پیشرفت 63 درصدی رسیده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات که مورد تأییدیه مرکز ملی فضای مجازی که خود ناظر بر این پروژه هست، در ابتدای دولت 23 درصد پیشرفت داشته و امروز به 63 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عیسی زارع پور در نشست شورای اداری استان مرکزی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم کاری وزارت ارتباطات بحث زیرساخت ارتباطی و شبکه ملی اطلاعات است اظهار کرد: این موضوع در 10 سال اخیر مورد بحث جدی قرار گرفته و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است که مطالبه رهبر معظم انقلاب یکی از هدف گذاری های کشورهای پیشرفته است؛ در برخی کشور شبکه پرسرعت و با کیفیت انجام شده اما در کشور ما در چندین سال در کش و قوس های تغییر دولت های مختلف و انگیزه هایی که در این حوزه داشتند مورد غفلت واقع شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: شاید یک دهه از وقت کشور به صنعت نوشتن و صنعت نویسی برای تحقق شبکه ملی اطلاعات گذشت که این موضوع یک قصه پر غصه و طولانی است اما طی یکی دو سال اخیر تمام منابع وزارتخانه برای تحقق شبکه ملی اطلاعات که زیرساخت توسعه ملی در دهه های آینده است بسیج کردیم.

زارع پور ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، باکیفیت و امن در گستره جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران است که در آن خدمات پرسرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات به پیشرفت 63 درصدی رسیده است

شبکه ملی اطلاعات به پیشرفت 63 درصدی رسیده است