مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:462023-11-11حوادث

کشف یک کیلو هرویین از معده سوداگران مرگ


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک کیلو مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

-  حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، مشخص شد سوداگران مرگ از طریق بلع نسبت به حمل و جابه جایی مواد مخدر و فروش آن اقدام می کنند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در نهایت با انجام تحقیقات میدانی گسترده پاتوق متهمان در یکی از محلات شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی، 3 متهم در محل شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

بساطی تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی های انجام شده مقدار یک کیلو مواد مخدر از نوع هرویین که توسط 3 سوداگر مرگ به روش  بلعیدن در حال انتقال آن بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: شهروندان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره 110 به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک کیلو هرویین از معده سوداگران مرگ

کشف یک کیلو هرویین از معده سوداگران مرگ