مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-18اقتصادي

ساختمان جدید بیمه رازی کردستان در سنندج افتتاح شد


ساختمان جدید بیمه رازی در استان کردستان امروز با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه رازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بیمه رازی استان کردستان بعد از ظهر امروز شنبه با حضور علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

رییس کل بیمه مرکزی در این مراسم اظهار کرد: بیمه رازی زمینه لازم برای ارائه همه پوشش های بیمه را در استان کردستان هم برای عموم مردم و هم به صورت کلان دارد.

علی استادهاشمی از انجام مکاتبات لازم برای پوشش بیمه ای مرزنشینان استان کردستان اعلام آمادگی کرد و گفت: همچنین در همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن تفاهم نامه ای امضاء خواهد شد که پیمانکاران  برای پوشش بیمه ای حوادث ملزم به خرید بیمه نامه شوند.

وی با اعلام اینکه یکی از مهم ترین پوشش های بیمه ای، بیمه مسوولیت، مهندسی و آتش سوزی ساختمان است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تمامی کسانی که از بانک مسکن تسهیلات می گیرند، باید بیمه پوشش های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید بیمه رازی کردستان در سنندج افتتاح شد

ساختمان جدید بیمه رازی کردستان در سنندج افتتاح شد