مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-02حوادث

آزادسازی 830 میلیاردی اراضی کشاورزی در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی 83 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از 830 میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان داشت: در راستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، تحقیقات میدانی و مقابله ای با تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی بخش خاورشهر در دستور کار ماموران کلانتری 177 این فرماندهی، قرار گرفت.

  وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری منطقه، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات 83 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

  این مقام انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بیش از 830 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا 38 حکم قضایی در روز گذشته به اجرا در آمد.

  سرهنگ طرهانی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 830 میلیاردی اراضی کشاورزی در جنوب تهران

آزادسازی 830 میلیاردی اراضی کشاورزی در جنوب تهران