مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-31اقتصادي

جلوگیری از تعطیلی بیش از 300 واحد تولیدی خراسان رضوی در 6 ماه ابتدایی سال


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در طول 6 ماهه ابتدایی سال از تعطیلی 323 واحد در استان جلوگیری کردیم که ماهانه حدود 50 واحد است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در طول 6 ماهه ابتدایی سال از تعطیلی 323 واحد در استان جلوگیری کردیم که ماهانه حدود 50 واحد است.

سید امیر مرتضوی امروز، 9 آبان ماه، در جریان بازدید رییس کل دادگستری خراسان رضوی و معاونان وی از کارخانه ایران خودرو خراسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در راستای حمایت از سرمایه گذاری و تحقق شعار سال، بازدیدهای مستمر و منظم هفتگی در شهرستان های استان است.

وی افزود: هدف ما مهار تورم، رشد تولید و توجه ویژه به مسائل اقتصادی است.

اگر یک واحد تولیدی کارگر قابل توجهی داشته و در حاشیه شهر باشد، برای ما در اولویت قرار دارد؛ زیرا تعداد جرایم و آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ما در حاشیه شهر به مراتب بیشتر از خود شهر است، بنابراین اولویت خود را این واحدها قرار می دهیم تا بیشتر نیرو بگیرند و موجب کاهش آسیب ها شوند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: واحدهایی که بازدید می کنیم علاوه بر حل مشکلات خود در درون، در حوزه آسیب های اجتماعی نیز کمک می کنند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی بیش از 300 واحد تولیدی خراسان رضوی در 6 ماه ابتدایی سال

جلوگیری از تعطیلی بیش از 300 واحد تولیدی خراسان رضوی در 6 ماه ابتدایی سال