مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-19فرهنگي

کرمانی ها سهم خوبی در تولید کتاب و فرهنگ کتابخوانی دارند


مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کرمانی ها سهم خوبی در تولید کتاب و فرهنگ کتاب دارند، گفت: طی دو سال گذشته 1355 عنوان کتاب در کرمان تولید شده که 82 درصد تألیفات در راستای تولید فکر بوده که نشان می دهد کرمان تولید فکر و اندیشه می کند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کرمانی ها سهم خوبی در تولید کتاب و فرهنگ کتاب دارند، گفت: طی دو سال گذشته 1355 عنوان کتاب در کرمان تولید شده که 82 درصد تألیفات در راستای تولید فکر بوده که نشان می دهد کرمان تولید فکر و اندیشه می کند.

محمدعلی مرادیان امروز 28 آبان ماه در بیست ودومین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان در شهر سرچشمه با گرامیداشت یاد شهدا به اتفاقات فلسطین اشاره کرد و افزود: نویسندگان و انجمن های ادبی جزء نخستین تشکل هایی بودند که از اقدامات اسراییل اعلام برائت کردند.

در گذشته سهم فلسطین در تولیدات کتاب کم بوده اما امروز نویسندگان دغدغه مندتر از دولت ها در این حوزه کار می کنند و امروز نیز از صاحبان قلم دعوت می کنم از این مسئله متعالی دست به خلق و ابتکار بزنند و ما نیز در وزارت ارشاد حمایت حداکثری از این آثار انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانی ها سهم خوبی در تولید کتاب و فرهنگ کتابخوانی دارند

کرمانی ها سهم خوبی در تولید کتاب و فرهنگ کتابخوانی دارند