مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-08اجتماعي

البرز در وضعیت هشدار پایداری جو سطح زرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار پایداری جو سطح زرد گفت: از عصر امروز تا جمعه در بعضی ساعات غبار محلی و پتانسیل افزایش موقت غلظت آلاینده ها در استان پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با عنایت به تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن و با توجه به سری جریانات سطحی و پایین بودن نرخ تخلیه، از عصر امروز تا جمعه در بعضی ساعات غبار محلی و پتانسیل افزایش موقت غلظت آلاینده ها در استان مورد انتظار است.

  وی افزود: نوع مخاطره، پایداری جو، افزایش غبار است که از عصرچهارشنبه آغاز می شود و تا روز جمعه ادامه دار خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود، اضافه کرد: این مخاطره در مرکز استان به ویژه مراکز صنعتی خواهد بود.

مهرور در توصیه به افراد آسیب پذیر از جمله کودکان، بیماران قلبی و سالمندان، گفت: از حضور بلند مدت در فضای باز خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین اصافه پرهیزگار کرد: تاکید داریم این قشر آسیب پذیر از فعالیت های ورزشی همگانی در پارک ها و بوستان ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در وضعیت هشدار پایداری جو سطح زرد

البرز در وضعیت هشدار پایداری جو سطح زرد