مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-09سياسي

کتابخوانان برتر شهرستان گرمه تجلیل شدند


رییس اداره کتابخانه های عمومی گرمه گفت: از 8 نفر از کتابخوانان برتر شهرستان گرمه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، مریم خواجه، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان گرمه ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان اظهار کرد: مطالعه و کتابخوانی باعث توسعه و پیشرفت جامعه می شود و باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش شود.

وی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: مسابقات کتابخوانی، اهدای کتاب به کتابخانه های واحدهای تولیدی شهرستان، دیدار با دستگاه های اجرایی، دیدار با خانواده کتابخوانان و تقدیر از خانواده کتابخوانان کارگری از اهم برنامه های اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی است.

عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه نیز در این جلسه خواستار  تلاش همگانی برای ترویج فرهنگ مطالعه شد و افزود: دستیابی به توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای نیازمند تقویت کتابخوانی است و باید با اجرای برنامه های مختلف و متنوع در این زمینه تلاش شود.

وی به لزوم برپایی برنامه های ویژه در ایام هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: باید با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی موجب ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان به ویژه تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانان برتر شهرستان گرمه تجلیل شدند

کتابخوانان برتر شهرستان گرمه تجلیل شدند