مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 04:052023-11-10ورزشي

افروز: می توانم در پارالمپیک پاریس 2 مدال بگیرم


پرتاب نیزه رشته تخصصی ام است و اگر یک مقدار در پرتاب وزنه هم تمرین کنم، می توانم در پارالمپیک 2 مدال کسب کنم.

- سعید افروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در بازی های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین حضورم در پارآسیایی بود و قبلا تجربه اش را نداشتم باید بگویم مسابقات سطح بسیار بالایی داشته از آنجا که کلاس های F33 و F34 ادغام شده بود شرایط سختی داشتم اما خوشبختانه توانستم در پرتاب نیزه مدال طلا را کسب کنم.

* در پرتاب وزنه هم می توانم مدال پارالمپیک بگیرم وی ادامه داد: برای اولین بار در پرتاب وزنه مسابقه دادم اما این رشته، رشته تخصصی ام نیست و تنها سه چهار جلسه تمرین کرده بودم و در نهایت پنجم شدم که به نظرم نتیجه قابل قبولی بود اگر یک مقدار بیشتر تمرین کنم می توانم در پرتاب وزنه هم مدال بگیرم.

در پرتاب نیزه مدال دارم و در پرتاب وزنه هم اگر بتوانم یک متر دیگر رکوردم را ارتقا دهم، می توانم در پارالمپیک حداقل برنز بگیرم.

* رفتن اسبقیان از فدراسیون به ورزشکاران آسیب می زند وی در مورد اینکه اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به دفتر وزیر ورزش رفته و با این شرایط کارتان سخت می شود یا خیر، گفت: به نظر من در آستانه پارالمپیک انتخاب اسبقیان برای سمت رییس دفتر وزیر ورزش مناسب نبود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افروز: می توانم در پارالمپیک پاریس 2 مدال بگیرم

افروز: می توانم در پارالمپیک پاریس 2 مدال بگیرم