مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-20بين الملل

انصارالله: حملات ما تا نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه عملیات صنعا علیه صهیونیستها ادامه دارد، گفت که حملات یمن، اهداف مهم اقتصادی و نظامی صهیونیستی را هدف قرار داده و به اهداف خود نیز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که توقیف کشتی رژیم صهیونیستی توسط این کشور، در راستای مشارکت علنی صنعا در نبرد طوفان الاقصی است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، روز گذشته، رسما در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین از این به بعد تمام کشتی های اسراییلی را هدف حمله قرار خواهد داد.

القحوم هم با اشاره به اینکه عملیات بزرگ یمن با پهپاد و موشکهای بالستیک با بُرد دو هزار کیلومتر ادامه دارد، به شبکه المیادین گفت: حملات یمن، اهداف مهم اقتصادی و نظامی صهیونیست را هدف قرار داده و به اهداف خود نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات یمن علیه تل آویو تا پیروزی فلسطین و نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: در برابر حملات صهیونیستی به ملت فلسطین دست بسته نخواهیم ماند.

سرلشکر علی الموشکی معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح یمن، بعدازظهر امروز گفت: منتظر چنین روزی بودیم تا آنچه می خواستیم در قبال دشمن و افرادی که پشت آن ایستاده اند، انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: حملات ما تا نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت

انصارالله: حملات ما تا نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت