مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-21سياسي

هفته کتاب ارزش کار کتابداران را بیشتر از پیش مشخص می کند


160 نماینده مجلس در بیانیه ای به مناسبت هفته کتاب تاکید کردند که این روز و هفته گرامی که با یادآوری مقام علمی و معنوی مفسر کبیر قرآن علامه طباطبایی نیز همراه است، - 160 نماینده مجلس در بیانیه ای به مناسبت هفته کتاب تاکید کردند که این روز و هفته گرامی که با یادآوری مقام علمی و معنوی مفسر کبیر قرآن علامه طباطبایی نیز همراه است، ارزش کار کتابداران را به عنوان مشاوران آگاه و امین مردم کتابخوان بیشتر از پیش معرفی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز بیانیه ای با امضای 160 نماینده را به شرح زیر قرائت کرد.

بسمه تعالی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آغاز سی و یکمین دوره هفته کتاب و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار فرصت مبارکی است برای علاقمندان به فرهنگ ایران اسلامی تا به تلاش کسانی بیندیشیم که میراث فکری، ادبی و هنری بزرگان این مرز و بوم را در قامت کتاب فراهم آمده است به عموم مردم عرضه می کنند.

این سپاسگزاری فراتر از شعار و مناسبت های تقویمی است و نشانه همراهی مدیران با خدمتگزاران عرصه عملی فرهنگ و اجتماع است.

این روز و هفته گرامی که با یادآوری مقام علمی و معنوی مفسر کبیر قرآن علامه طباطبایی نیز همراه است، ارزش کار کتابداران را به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب ارزش کار کتابداران را بیشتر از پیش مشخص می کند

هفته کتاب ارزش کار کتابداران را بیشتر از پیش مشخص می کند